2012.02.24.
13:56

Írta: kezu

Komoly téma, komoly reklám

A 80-as, 90-es évek óta terjednek és hódítanak a komolyabb témákkal foglalkozó, gyakran társadalmi problémákat feszegető hirdetések. A cél és az eszköz sokszor a sokkolás, azonban arról megoszlanak a vélemények, hogy ezek valóban a kívánt hatást érik-e el. Viszont van egy másik vonulat is ezen reklámok között, melyek művészi mivoltukkal, vagy kreativitásukkal akarnak hatást elérni.

 

sokk2sokk3 
sokk1sokk4 
sokk8sokk9 
sokk11sokk12 
sokk19sokk18 
sokk14sokk16 
 

sokk5

 sokk6 

 

   
 sokk10sokk7
   
 sokk17sokk13
   
   
   

Szólj hozzá!

Címkék: reklám komoly reklámozás társadalmi reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://shtrend.blog.hu/api/trackback/id/tr914192171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása